Register
Login
Home
About Rayong PAO
Background
Vision Mission and Strategy
Powers and Duties / Roles
Administration Policy of the Chief Executive
Honest intent of the executive
No Gift Policy
โครงสร้าง อบจ.ระยอง
Structure Rayong PAO
Exclusive chart
Council House
Provincial Administrative
Muang District
Klang District
Ban Khai
Ban Chang
Pluak Daeng
Wang Chan
Khao Chamao
Nikhom Phatthana
Government Directory
Internal number
Agencies
Office of the Chief Administrator of PAO
Division of PAO Council Affairs
Division of Finance
Division of Public Works
กองสาธารณสุข
Division of Planning and Budgeting
Division of Education Religious and Culture
Division of Natural resources and Environment
Division of Supplies and Property
Division of Personnel Administration
Internal Audit Unit
ศูนย์ส่งเสริมการมีส่วนร่วมของประชาชน
รพ.สต.คลองน้ำแดง
โรงพยาบาลส่งเสริมสุขภาพตำบลบ้านยายร้า
News Center
Establishing an information center
Responsible officer
service introduction
information section 7
S. 7(1)structure and organization management
S. 7(2) role Important
S. 7(3) Place of info center
S. 7(4) file list for rules/regulations
information section 9
S. 9(1) Diagnostic result / consideration
9(2) Strategic plan
S. 9(1) Plan for 3 years
S. 9(1) Plan for working
9(4) Manual for people
S. 9(1) Reference publications
9(6) concession/ agreement
9(7) Cabinet resolution
testMenu
Ordinance of finance
Status of finance
จัดซื้อจัดจ้างจากระบบ E-GP
Purchase
Special method
ประกวดราคาจัดซื้อ-จัดจ้าง
Electronic bidding
Price examination
Agreed price
special case
Monthly procurement
Annual Procurement Action Plan Report
Report of work performance in accordance
Annual procurement plan
1.Procurement plan
2.General invitation
3.Selection
4.Specific
Bid winner
Report Meeting of Council
Report Meeting of working PAO
Report Meeting of tracking and result
Report Meeting
รายงานการรับทรัพย์สินหรือประโยชน์อื่นใดโดยธรรมจรรยา
Laws and regulations
ITA
ITA 2568
Personal Data Protection Policy
People Services
Report fraud
Request
การรับฟังความคิดเห็นของประชาชน
E-Service
Contact US
Contact US
Webboard
Sitemap
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน พฤษภาคม 2568
Categories: Monthly procurement
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน พฤษภาคม 2568
11 June 2025
39 Times
By: ไพรจิตรา มากมี |
Print
Share
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน พฤษภาคม 2568.pdf
Photo gallery
Read statistics
39 Times
Monthly procurement Related article
Monthly procurement
Views
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน กรกฎาคม 2567
9 August 2024
1
Purchase
ยกเลิกประกาศประกวดราคาซื้อเครื่องเติมอากาศ พร้อมติดตั้ง จำนวน 3 เครื่อง
ประกาศผู้ชนะการเสนอราคา ประกวดราคาจ้างก่อสร้างโครงการก่อสร้างอาคารอเนกประสงค์ภายในโรงเรียนระยองปัญญานุกูล ตำบลบ้านแลง อำเภอเมืองระยอง จังหวัดระยอ
สัญญาซื้อขายคอมพิวเตอร์ เลขที่ กพ.108/2568 ลว.12 มิ.ย.68 ซื้อครุภัณฑ์คอมพิวเตอรืหรืออิเล็กทรอนิกส์ จำนวน 2 รายการ โดยวิธีเฉพาะเฉาะจง
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน พฤษภาคม 2568
ประกาศ ประกวดราคาจ้างก่อสร้างโครงการก่อสร้างถนนคอนกรีตเสริมเหล็กสายเลียบคลองชลประทาน หมู่ที่ 7 ตำบลตาขัน อำเภอบ้านค่าย มีความคาบเกี่ยวต่อเนื่องกับ หมู่ที่ 2 ตำบลนาตาขวัญ อำเภอเมืองระยอง จังหวัดระยอง
Website Search
Event calendar
Visitors Online
Online
User
Today
User
All visitor
User
Visitors statistics